Termeni și condiții

TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE A MAGAZINULUI ONLINE parizian.ro

I. Definiții

Termenii utilizați în Termeni și Condiții reprezintă:

1. Client – persoană fizică, persoană juridică sau entitate organizațională care nu este persoană juridică, căreia i se recunoaște capacitatea juridică, care plasează Comenzi în cadrul Magazinului;

2. Consumator – conform art. 22[1] din Codul Civil reprezintă o persoană fizică care efectuează cu un comerciant o tranzacție juridică care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională.

3. Cod Civil – Legea din 23 aprilie 1964. (Mon. Oficial nr. 16, punctul 93, cu modificările ulterioare);

4. Termeni și Condiții – Termenii și Condițiile prezente care definesc condițiile generale de vânzare și principiile de furnizare a serviciilor electronice în cadrul magazinului online Pariziene Parfumuri;

5. Magazin online (Magazin) – serviciu online disponibil la https://parizian.ro/, prin care Clientul poate, în special, să plaseze Comenzi;

6. Articole – produse prezentate în Magazinul online;

7. Contract de vânzare – un contract de vânzare de Articole conform Codului Civil, încheiat între Pariziene Parfumuri și Client cu utilizarea paginii web a Magazinului;

8. Legea privind drepturile consumatorilor – Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Monitorul Oficial din 2014, punctul 827);

9. Legea privind furnizarea serviciilor electronice – Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea serviciilor electronice (Mon. Oficial nr. 144, punctul 1204 cu modificările ulterioare);

10. Comandă – Declarația Clientului care își exprimă voința directă de a încheia un Contract de Vânzare, specificându-se în mod special tipul și cantitatea de Articole.

II. Dispoziții generale

1. Acești Termeni și Condiții definesc regulile de utilizare a magazinului online disponibil la https://parizian.ro .

2. Termenii și Condițiile prezente reprezintă reglementările prevăzute în art. 8 din Legea privind furnizarea serviciilor electronice.

3. Magazinul online Pariziene Parfumuri, disponibil la adresa URL https://parizian.ro/ , este administrat de Paris Cosmetics sp. z o.o. cu sediul în Bukowno 32-332, CUI: 6372211771.

4. Acești Termeni și Condiții definesc în mod special:

– regulile privind înregistrarea și utilizarea unui cont în cadrul magazinului online;

– condițiile și regulile privitoare la plasarea unei Comenzi online în cadrul magazinului;

– regulile privitoare la încheierea Contractelor de vânzare cu utilizarea serviciilor oferite în cadrul Magazinului Online.

5. Utilizarea magazinului online este posibilă cu condiția ca sistemul informatic utilizat de Client să îndeplinească următoarele cerințe tehnice minime: Un dispozitiv cu acces la internet și un număr de telefon activ.

6. Pentru a utiliza magazinul online, Clientul trebuie să obțină acces la un calculator sau la un dispozitiv cu acces la Internet pe cont propriu.

7. În conformitate cu legislația în vigoare, Pariziene Parfumuri își rezervă dreptul de a limita furnizarea de servicii prin intermediul Magazinului online la persoanele care au împlinit 18 ani. În acest caz, eventualii clienți vor fi informați în legătură cu acest lucru.

8. Clienții pot accesa oricând Termenii și Condițiile prezente prin link-ul de pe pagina principală a site-ului https://parizian.ro/ și le pot descărca și tipări.

III. Reguli de utilizare a Magazinului Online

1. Înregistrarea în Magazinul online este opțională. Clientul poate plasa o comandă fără a se înregistra în Magazin, după citirea și acceptarea Termenilor și Condițiilor prezente.

Înregistrarea are loc prin completarea și acceptarea formularului de înregistrare disponibil pe una dintre paginile Magazinului.

Condiția de înregistrare este consimțământul cu privire la conținutul Termenilor și Condițiilor și furnizarea datelor cu caracter personal marcate ca fiind obligatorii.

Pariziene Parfumuri poate priva Clientul de dreptul de a utiliza Magazinul Online, precum și să-i limiteze accesul la o parte sau la toate resursele Magazinului Online, cu efect imediat, în cazul încălcării de către Client a Termenilor și Condițiilor, și în special atunci când Clientul:

– în timpul înregistrării în magazinul online a furnizat date false, inexacte sau neactuale, care induc în eroare sau încalcă drepturi ale unor terți,

– a încălcat drepturile referitoare la personalitate ale unor terți prin intermediul magazinului online, în special drepturile referitoare la personalitate ale altor clienți ai magazinului online,

– se angajează în alte comportamente considerate de Pariziene Parfumuri drept neconforme cu legislația în vigoare sau cu regulile generale de utilizare a Internetului sau care aduc prejudicii reputației Pariziene Parfumuri.

O persoană care a fost privată de dreptul de a utiliza Magazinul online nu se poate reînregistra fără acordul prealabil al Pariziene Parfumuri.

2. Pentru a asigura securitatea transmiterii comunicărilor și datelor legate de serviciile furnizate pe Pagina web, Magazinul online ia măsuri tehnice și organizatorice corespunzătoare gradului de amenințare la adresa securității serviciilor furnizate, în special măsuri de prevenire a obținerii și modificării de către persoane neautorizate a datelor cu caracter personal trimise pe Internet.

3. Clientul se obligă în special:

– să utilizeze Magazinul online în conformitate cu prevederile legislației în vigoare pe teritoriul Republicii Polone, cu prevederile Termenilor și Condițiilor, precum și cu regulile generale de utilizare a Internetului.

– să nu furnizeze sau să transmită conținut ilegal, de exemplu conținut care promovează violența, conținut defăimător sau care încalcă drepturile referitoare la personalitate și alte drepturi ale terților.

– să utilizeze Magazinul online într-un mod care să nu interfereze cu funcționarea acestuia, în special prin utilizarea anumitor dispozitive sau software specifice.

– să nu întreprindă acțiuni ca: distribuirea sau postarea unor informații comerciale nesolicitate (spam) în cadrul Magazinului online.

– să utilizeze Magazinul online într-un mod care să nu incomodeze alți clienți și Pariziene Parfumuri.

– să utilizeze orice conținut postat în cadrul Magazinului online doar în scopuri personale.

IV. Procedura de încheiere a unui Contract de vânzare

1. Pentru a încheia un Contract de vânzare prin intermediul Magazinului online, se accesează pagina web https://parizian.ro/ și se selectează Articolele, urmând anumiți pași tehnici ulteriori pe baza mesajelor afișate Clientului și a informațiilor disponibile pe site.

2. Selectarea Articolelor comandate de către Client se face prin adăugarea acestora în coș.

3. Atunci când plasează Comanda – până la apăsarea butonului de confirmare a plasării Comenzii – Clientul are posibilitatea de a modifica datele introduse și Articolele selectate. Pentru a face acest lucru, Clientul trebuie să se se ghideze după comunicările care îi sunt afișate și informațiile disponibile pe site.

4. După ce Clientul care utilizează Magazinul online furnizează toate datele necesare, va fi afișat un rezumat al Comenzii plasate. Rezumatul Comenzii plasate va include, printre altele, o descriere a articolelor sau serviciilor selectate, suma totală și toate celelalte costuri.

5. Pentru trimiterea Comenzii este necesar să acceptați conținutul Regulamentului, să furnizați datele personale marcate ca obligatorii și să apăsați butonul de confirmare a plasării Comenzii.

6. Informațiile despre Articolele furnizate pe paginile Magazinului constituie o ofertă în sensul art. 66 din Codul Civil. Trimiterea Comenzii de către Client reprezintă o declarație a voinței de a încheia un Contract de vânzare cu Pariziene Parfumuri, în conformitate cu Termenii și Condițiile.
Contractul se consideră încheiat în momentul în care Comanda Clientului ajunge în sistemul informatic al Magazinului Online, cu condiția ca acea Comandă să fie conformă cu Termenii și Condițiile.
După încheierea contractului, Clientul primește un e-mail care conține confirmarea tuturor elementelor Comenzii.

7. Contractul de vânzare este încheiat în limba română, iar conținutul este conform cu Termenii și Condițiile.

8. Clienții pot accesa oricând Termenii și Condițiile prezente prin link-ul de pe pagina principală a site-ului https://parizian.ro/ și le pot descărca și tipări.

Înregistrarea, securizarea și partajarea datelor comenzii și a Condițiilor generale (termenii și condițiile vânzării) au loc prin e-mail. Din motive de securitate, detaliile comenzii nu sunt disponibile pe Internet.

V. Livrare

1. Livrarea Articolelor este limitată la teritoriul României și are loc la adresa indicată de Client la plasarea Comenzii.

2. Livrarea Articolelor comandate se face prin intermediul:

– Unei companii de curierat

– Cutiilor poștale digitale

Este posibil să ridicați personal articolele comandate din magazinul nostru: Pariziene Parfumuri, Górnicza 1, 32-332 Bukowno, Polska. Dacă doriți să ridicați comanda personal, vă rugăm să utilizați opțiunea tradițională de plată prin transfer și apoi să contactați magazinul.

Costurile de livrare sunt: Detalii despre costurile de livrare pot fi găsite pe pagina https://parizian.ro/livrare-la/ Costurile de livrare vor fi indicate și în momentul plasării comenzii.

3. Termenul de livrare este de la 24 de ore lucrătoare la 48 de ore, dacă niciunul dintre produse nu a fost realizat la comandă. În caz contrar, termenul se prelungește la 3-4 zile lucrătoare și se calculează de la data plasării Comenzii de către Client.

4. Deteriorări ale Articolelor în timpul livrării.

În cazul unei achiziții la distanță de către consumator, Magazinul nostru suportă întotdeauna riscul deteriorării accidentale sau pierderii articolelor în timpul transportării. În cazul în care articolele sunt livrate cu daune evidente, cauzate în timpul transportării, vă rugăm să informați în cel mai scurt timp curierul despre acest lucru și să ne contactați. O întârziere în depunerea unei astfel de plângeri sau a contactării magazinului nu are consecințe asupra revendicărilor dumneavoastră legale și satisfacerea acestora, în special asupra drepturilor dumneavoastră în temeiul garanției legale pentru defecte (punctul VIII din Termeni și Condiții). Raportarea mai rapidă a deteriorărilor cauzate în timpul transportării ne ajută la formularea propriilor revendicări față de transportator sau asigurătorul transportării.

VI. Prețuri și modalități de plată

1. Prețurile Articolelor sunt exprimate în lei românești și includ toate elementele structurale, inclusiv TVA-ul, taxele vamale și orice alte elemente.

2. Clientul are opțiunea de a achita prețul:

– la livrare

Plata este percepută imediat după plasarea Comenzii de către Client.

VII. Dreptul de retragere din contract

Se poate face uz de dreptul de retragere din contract pe pagina https://parizian.ro/retururi-si-reclamatii/

VIII. Reclamații legate de Articole

Se aplică în cazul Clientului care este Consumator:
Suntem obligați să livrăm articole fără defecte. În acest caz se aplică legislația privind răspunderea pentru defectele articolului vândut (garanția pentru defecte) în măsura specificată în art. 556 și art. 556[1]-556[3] și următoarele din Codul Civil.

Reclamațiile pot fi depuse:

– în scris la următoarea adresă: Pariziene Parfumuri, ul. Leśna 44, 32-332, Bukowno.

– prin e-mail la următoarea adresă:

În cazul exercitării drepturilor dumneavoastră în temeiul garanției – dacă vom considera că este necesar să luăm în considerare reclamația –, aveți obligația de a trimite, pe cheltuiala noastră, articolul deteriorat la adresa poștală indicată mai sus. În cazul în care, din cauza tipului de articol sau a modului de montare a acestuia, livrarea sa ar fi excesiv de dificilă, aveți obligația de a ne oferi acces la articolul în cauză în locul în care se află acesta. Ne angajăm să răspundem la reclamații cu promptitudine, dar nu mai târziu de 14 zile de la data primirii fizice a comenzii returnate.

Suntem răspunzători în temeiul garanției dacă defectul fizic a fost constatat în termen de doi ani de la data în care ați intrat în posesia articolului. În cazul în care obiectul vânzării este un bun mobil folosit, termenul răspunderii în temeiul garanției este de un an de la data intrării acestuia în posesia dvs.

În reclamație, se recomandă (1) furnizarea de informații cu privire la subiectul reclamației, în special tipul și data constatării deteriorării; (2) precizarea solicitării privind modalitatea de înlăturare a defectului (înlocuirea articolului cu unul nou, repararea acestuia, reducerea prețului, retragerea din contract – dacă defectul este semnificativ); și (3) furnizarea datelor de contact ale reclamantului – acest lucru va facilita și va accelera examinarea reclamației de către Magazin. Recomandările menționate în fraza anterioară sunt doar linii directoare neobligatorii și nu afectează în niciun fel eficacitatea reclamațiilor depuse fără a furniza informațiile recomandate.

Se aplică în cazul Clientului care nu este Consumator în același timp:
Cumpărătorul care nu este și consumator pierde dreptul la garanție dacă nu a examinat articolul la timp și conform normelor pentru articolele de acest tip și nu a anunțat imediat vânzătorul despre defect, iar în cazul în care defectul a ieșit la iveală mai târziu – dacă nu a anunțat vânzătorul imediat după ce l-a depistat. În lipsa notificării privitoare la un defect, articolele se consideră a fi acceptate. Acest lucru nu se aplică în cazul ascunderii frauduloase a unui defect de către noi. Reclamațiile pot fi depuse în scris la adresa Magazinului și prin e-mail.

IX. Garanții suplimentare la vânzarea Articolelor în Magazin

Pariziene Parfumuri nu este producătorul Articolelor; cu toate acestea, toate Articolele disponibile în Magazin sunt acoperite suplimentar de garanția Pariziene Parfumuri în calitate de vânzător. Pariziene Parfumuri este răspunzătoare pentru garanția Articolelor vândute în condițiile și pentru perioada indicate în fișa de garanție atașată Articolelor.

Producătorul poate fi răspunzător în mod independent pentru garanția Articolelor vândute în condițiile și pentru perioada indicate în fișa de garanție emisă de producător. În cazul în care actul de garanție al producătorului prevede o astfel de posibilitate, Clientul își poate cere drepturile în temeiul garanției direct la service-ul autorizat, a cărui adresă este inclusă în fișa de garanție.

Toate Articolele disponibile în Magazin se află sub răspunderea Pariziene Parfumuri, în baza prevederilor legale privind garanția pentru defecte. Garanția nu exclude, nu limitează sau suspendă drepturile Clientului care rezultă din prevederile privind garanția pentru defectele articolului vândut.

X. Reclamații privind furnizarea serviciilor electronice

1. Pariziene Parfumuri ia măsuri pentru a asigura buna funcționare a Magazinului Online, în măsura permisă de cunoștințele tehnice actuale și se angajează să înlăture orice nereguli semnalate de clienți într-un termen rezonabil.

2. Clientul ne poate comunica orice nereguli sau întreruperi în funcționarea paginii Magazinului Online. Vă rugăm să ne comunicați neregulile legate de funcționarea Magazinului prin e-mail la următoarea adresă: birou@parizian.ro

3. În reclamația privind neregulile legate de funcționarea paginii Magazinului online, vă rugăm să indicați tipul și data apariției neregulii.

4. Ne angajăm să răspundem la reclamații cu promptitudine, dar nu mai târziu de 14 zile de la data primirii fizice a comenzii returnate.

XI. Metode extrajudiciare de examinare a reclamațiilor și de revendicare a drepturilor

1. Vă informăm că există posibilitatea de utilizare a unor metode extrajudiciare de examinare a reclamațiilor și revendicare a drepturilor. Utilizarea acestora este voluntară și poate avea loc numai dacă ambele părți își exprimă acordul în acest sens.
– Consumatorul poate solicita deschiderea unei proceduri de soluționare extrajudiciară a litigiilor de consum privind Contractul de vânzare încheiat la Inspectoratul Comerțului, în conformitate cu art. 36 din Legea privind inspecția în comerț din 15 decembrie 2000 (Mon. Oficial 2001 Nr. 4, punctul 25 cu modificările ulterioare).
– Consumatorul poate solicita, de asemenea, ca litigiul privind Contractul de Vânzare încheiat să fie soluționat de către curtea de arbitraj de pe lângă Inspectoratul Comerțului din voievodatul corespunzător, în conformitate cu art. 37 din Legea privind inspecția în comerț din 15 decembrie 2000 (Mon. Oficial 2001 Nr. 4, punctul 25 cu modificările ulterioare).
– Comisia Europeană oferă acces, de asemenea, la o platformă pentru soluționarea online a litigiilor dintre Consumatori și Comercianți (platforma ODR). Este disponibilă la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

2. Informații detaliate privind soluționarea litigiilor consumatorilor, inclusiv posibilitatea consumatorului de a utiliza metode extrajudiciare de examinare a reclamațiilor, de revendicare a drepturilor, precum și principiile de acces la aceste proceduri sunt disponibile la sediile centrale și pe site-urile Inspectoratelor Comerțului din voievodatele respective și pe pagina: https://uokik.gov .pl/spory_konsumenckie.php.

XII. Dispoziții finale

1. Instanța competentă pentru soluționarea litigiilor cu Consumatorii este instanța locală conform prevederilor aplicabile din Codul de procedură civilă.

2. Soluționarea oricăror eventuale litigii apărute între Pariziene Parfumuri și un Client care nu este Consumator va avea loc la instanța care are jurisdicție asupra sediului nostru social.

3. În chestiunile care nu sunt reglementate de Termenii și Condițiile prezente se vor aplica prevederile legislației aplicabile, în special prevederile Legii din 23 aprilie 1964, Codul Civil (text consolidat, Mon. Oficial din 2014, punctul 121 cu modificările ulterioare) și Legii privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014 (Mon. Oficial din 2014, punctul 827). În cazul oricăror contradicții între acești Termeni și Condiții cu drepturile Clienților și prevederile care rezultă din legi general aplicabile, se vor aplica prevederile legislației poloneze.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *